Zjedź niżej
Redesign

ANNA NOCON health & beauty

Szybki, zoptymalizowany, wydajny i nowoczesny serwis z branży beauty & spa.

Klient: ANNA NOCON health & beauty

Rok wdrożenia: 2015

Typ pracy: Redesign, WordPress

Zaprojektowanie nowej witryny było nie lada wyzwaniem dla naszego zespołu. Chcieliśmy podejść do tematu nieszablonowo i nowocześnie, inaczej niż robi to konkurencja.

„Do pierwszego projektu Gabinetu podchodziliśmy z dużą ostrożnością. Szczególnie pierwszy rok działania strony (i prężnego rozwijania się samego gabinetu) dał nam wiele wartościowych doświadczeń i możliwość dokładnego poznania potrzeb klientów oraz samej Pani Anny” – mówi Piotr Szweda, ekspert do spraw użyteczności.

Nowa strona miała być łatwa i szybka w obsłudze, a przy tym intuicyjna i miła dla oka. Prace rewitalizacyjne nad stroną katowickiego gabinetu znacząco zwiększyły jakość serwisu i nawigację po nim, a także samą szybkość działania i poruszanie się pomiędzy poszczególnymi podstronami. Nowa odsłona jest estetyczna i nowoczesna.

Odważne kroki poprzedzone wnikliwą analizą

Nowy projekt strony Anny Nocoń jest zdecydowanie odważniejszy kreacyjnie od poprzedniego, a dzięki dokładniej analizie ruchu na poprzedniej stronie udało się stworzyć serwis, które nie tylko jest ładny, ale i dostosowane do potrzeb użytkowników. Dzięki zaawansowanemu systemowi analitycznemu znamy te potrzeby i możemy je zaspokajać. Analizując ruch, zachowanie i użyteczność serwisu wiemy, czego szukają klienci salonu i idealnie dopasowujemy rozwiązania, by sprostać tym wymaganiom. Szata graficzna miała wpisywać się w najnowsze trendy, a także odzwierciedlać wyjątkowy charakter gabinetu: luksus, masaże i zabiegi z najwyższej półki, ale i komfort dla klienta i przyjazną atmosferę panującą w salonie.

Obecnie serwis zdecydowanie bardziej pasuje do tak eleganckiego gabinetu: jest świeży, estetyczny i zgodny z modą branżową. Nowa strona, którą można odwiedzać od października 2015, została zaprojektowana zgodnie z zasadą Responsive Web Design, dzięki czemu witryna dostosowuje się do rozmiaru urządzenia, niezależnie od tego, czy jest to mały laptop, ogromny monitor, tablet, czy smartfon. W każdym przypadku strona prezentuje się świetnie. Wraz z przeprojektowaniem wyglądu strony, przeredagowano także całą, bogatą ofertę salonu, dzięki czemu użytkownik otrzymuje wszystkie niezbędne informacje, a sama nawigacja po poszczególnych elementach jest prosta i szybka.

„Pod każdą z ofert dodaliśmy także opcję dołączenia opinii klientów i  powiązania poszczególnych ofert z wpisem na blogu. I tak przykładowo oferta Makijaż tradycyjny może być połączony z wpisem Edukacyjny Czwartek: Makijaż bez tajemnic, a także opinią wybranej klientki na temat wykonanego makijażu – dodaje Piotr.

Udogodnieniem i usprawnieniem, zarówno dla Klientki jak i klientów salonu, są wprowadzone zapytania ofertowe prosto ze strony. Bez trudu można umówić się na wybrany zabieg online, po wcześniejszym zapoznaniu się z jego opisem. Rozbudowaliśmy także zakładkę „Zespół”. Opisy poszczególnych pracowników zostały wzbogacone, dzięki czemu klienci salonu mogą bliżej poznać cały personel, zaś sam serwis zyskuje na jakości i pozycjonowaniu. Oprócz tego, blog diametralnie zmienił swoją formę: teraz są to większe i mniejsze kafelki ze zdjęciem, wprowadzeniem i rozwinięciem „dowiedz się więcej”, dzięki czemu stał się bardziej czytelny i przejrzysty.