Zjedź niżej
Aplikacja internetowa

Intranet PCC Poland

Zaawansowany system intranet, pozwalający na gromadzenie danych oraz usprawniający komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

Klient: pcc-poland.pl

Rok uruchomienia: 2014

Typ realizacji: Aplikacja internetowa

Czym zajmuje się nasz klient?

PCC Poland to przede wszystkim organizator praktycznych szkoleń kierowanych do przedstawicieli urzędów administracji publicznej, takich jak urzędy miast, gmin czy placówki oświatowe, a także lider w zakresie nowoczesnych form szkoleniowych dla sektora publicznego. Aby firma PCC Poland mogła jeszcze bardziej usprawnić swoje działania i wewnętrzną komunikację, konieczne było opracowanie dedykowanego systemu typu intranet.

Korzyści dla firmy i korzyści dla klienta

Choć pozornie zamknięty system intranet usprawnia jedynie pracę wewnątrz firmy, to wdrożenie dobrze przygotowanej, dedykowanej platformy to także szereg korzyści dla osób, które korzystają z jej usług. Najważniejszym zadaniem było udoskonalenie pracy telemarketerów pracujących dla firmy PCC Poland: dzięki opracowanej przez nas platformie mają oni dostęp do wszelkich niezbędnych informacji zawsze – o każdej porze i z każdego zakątka na świecie. Rozbudowaliśmy także zaawansowany system raportowania, dzięki czemu kontrola nad godzinami pracy i rozliczeniami telemarketerów znacznie się poprawiła. Wszystkie dane zostały zebrane w jednym, bezpiecznym miejscu, a dostęp do nich zależny jest od stanowiska danej osoby i uprawnień, jakie posiada. Nasz klient może być pewny, że niepożądane osoby trzecie nie będą miały do nich wglądu.

To nie wszystko!

Opracowany przez nas system pozwala na częściową automatyzację procesów związanych z obsługą klientów firmy PCC Poland, na przykład poprzez automatyczną wysyłkę informacji handlowych. Zadbaliśmy także o efektywność pracowników. Dla pełnej motywacji do działania i polepszenia swoich wyników pracy, wprowadziliśmy elementy grywalizacji, które znacznie podniosły poziom obsługi klientów.
Cały system został wdrożony na naszym niezawodnym, autorskim systemie Abeon. Projekt dla PCC Poland jest niezwykle rozwojowy: wciąż nad nim pracujemy, nieustannie go ulepszamy i wdrażamy kolejne automatyzacje usprawniające kompleksową komunikację, zarówno wśród zarządu, pracowników, jak i klientów biznesowych i indywidualnych.